امام کاظم عليه السلام در حدیثی عنایت خداوند به مومنان در
هنگام بیماری را بیان فرمودند.الإمام الكاظم عليه السلام: إذا مَرِضَ المؤمنُ أوحَى اللّه ُ عَزَّوجلَّ إلى صاحِبِ الشِّمالِ: لا تَكتُبْ على: عَبدي مادامَ في حَبسي ووَثاقي ذَنبا. ويُوحي إلى صاحِبِ اليَمينِ أنِ اكتُبْ لِعَبدي ما كُنتَ تَكتُبُهُ في صِحَّتِهِ مِن الحَسَناتِ.امام کاظم عليه السلام فرمودند: هرگاه مؤمن بيمار شود، خداوند عز و جل به فرشته سمت چپ او وحى می فرمايد براى بنده ام، تا زمانى كه در زندان و بند من است، گناهى ننويس، به فرشته دست راست نیز مى فرمايد: همان حسناتى را كه در زمان سلامتى بنده ام مى نوشتى، برايش بنويس.الكافي : 3/114/7 شعر مادر موسی...
ما را در سایت شعر مادر موسی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 238 تاريخ: دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت: 3:34